26.11.13

Hemma igen

Äntligen har vi fått landa här hemma lite. Vi kom hem igår kl 09.30 med Kiel färjan. Så härlig känsla det var att stiga in genom dörren och få se alla sina egna saker, sin egna säng och känna en enorm lycka av att bo som man gör. Det har varit en helt underbar resa som vi aldrig kommer glömma men gud vad det är skönt att vara hemma!

Längtar efter att få igenom alla bilderna som jag har tagit, har inte ens hunnit blogga om alla ställen vi besökte på resan ner! Men då har jag något att göra när lilleman sover om kvällarna.

Henry fann sig direkt hemma när vi steg innanför dörren med världens största leende, han har varit så glad och sovit så himla bra. Inatt sov han hela natten och vi fick alla en god natts sömn. Tack världens bästa, finaste och coolaste bebis.

På lördag åker Andreas bort i en vecka för jobb och då kommer mormor Jane ner till mig och Henry. Ska bli jättemysigt. Nu kollas det hockey på tv här hemma, jag ska sitta och leta inspiration för köket, som behöver fixas till medans kakelugnen sprakar bakom mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar